Yleistä
Näiden käyttöehtojen sisältämät kohdat ovat ehdot asiakkaan ja Pomppulinnaparkin (myöhemmin palveluntarjoaja) välisessä kaupassa. Varatessaan palvelun tai suorittaessaan maksun palveluistamme asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä. Sopimus syntyy kun asiakas on varannut palvelun tai suorittanut maksun palvelusta, ja palveluntarjoaja on tämän vahvistanut.
Palveluiden käyttö
Ostettua palvelua voi käyttää vain kyseisen palvelun kuluttamiseen.
Pyhät, poikkeuspäivät ja huoltotauot
Emme hyvitä yksittäisiä poikkeuspäiviä, jolloin keskus on ollut suljettuna. Ilmoitamme poikkeuspäivistä erikseen sosiaalisen median sivuillamme. Myös varauskalenterimme näyttää ajantasaisen tilanteen.
Emme hyvitä yksittäisiä poikkeustilanteita, jotka aiheutuvat palveluntarjoajasta riippumattomista syistä (esimerkiksi kauppakeskuksen tyhjentäminen palohälytyksen vuoksi).
Maksaminen
Pomppulinnaparkin tuotteita voi ostaa verkkokaupasta tai paikan päältä Pomppulinnaparkeista sekä tapauskohtaisesti Pomppulinnaparkin yhteistyökumppaneiden myyntipisteistä. Verkkokaupassa maksutapana käyvät Checkout Finlandin tarjoamat maksuvälineet (tutustu maksuehtoihin).
Paikan päällä Pomppulinnaparkeissa maksuvälineinä käyvät käteinen (eurot), kotimaiset pankki- ja luottokortit (Visa, MasterCard) sekä liikuntaseteli tai liikunta- ja kulttuuriseteli (Smartum, Edenred, Eazybreak). Liikuntaedulla voit maksaa vain henkilökohtaisia liikuntapalvelujasi. Liikuntaetuja ja lahjakortteja ei voi muuttaa rahaksi, eikä niistä palauteta rahaa.
Laskutus on mahdollista erikseen sovittaessa. Laskutamme pääsääntöisesti vain y-tunnuksen omaavia tahoja, emme yksityishenkilöitä. Laskuihin lisätään laskutuslisä 10€.
Lippujen tai lahjakorttien katoaminen
Kadotettuja lippuja tai lahjakortteja ei hyvitetä.
Lahjakortti
Maksettaessa lahjakortilla paikan päällä lahjakortti tulee esittää maksun yhteydessä. Verkkokaupassa maksaessa lahjakortin koodi tulee syöttää sille varattuun tilaan. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Lahjakortti on voimassa 12 kk ostopäivästä.
Sairastapaukset, ostosten muutokset ja rahapalautukset
Sairastapaukset lääkärin tai terveydenhoitajan todistuksella, rahanpalautukset ja jo ostettujen palveluiden muutokset tai vaihdot käsittelemme tapauskohtaisesti. Rahapalautuksista sekä ostosten muutoksista veloitamme käsittelymaksuna 10 €. Rahapalautuksia ei suoriteta, mikäli palvelu on maksettu liikuntarahoilla tai muulla työnantajan myöntämällä edulla. Rahapalautukset tehdään samalle maksutavalle, jolla tilaus on tehty.
Tarjoukset
Tarjouksia ei voi yhdistää. Alennusprosentti tai euromääräinen alennus koskee vain normaalihintaisia palveluita, ei alennusryhmähinnoiteltuja tai jo alennettuja palveluita. Kampanjoilla sekä tarjouksilla saattaa olla lisäksi omat myyntiehtonsa tai poikkeava voimassaoloaika.
Varausehdot
Suosittelemme lippujen ostamista tai varaamista etukäteen, jotta varmistat pääsysi haluamallesi vuorolle. Varaukset ovat sitovia, emmekä ota alustavia varauksia vastaan. Varatut maksamattomat liput tulee lunastaa viimeistään 15 minuuttia ennen varauksen alkamisajankohtaa. Pidätämme oikeuden palauttaa lunastamattomat liput tapauskohtaisesti uudelleen myyntiin.
Normaalien aukioloaikojen puitteissa tehtyjen ryhmävarausten kohdalla varauksen vahvistaminen tapahtuu automaattisesti. Varaus voidaan perua veloituksetta 3 päivää ennen varauksen ajankohtaa. Mikäli varaus perutaan alle 3 päivää ennen varausajankohtaa, veloitamme peruutusmaksun 50€. Mikäli varausta ei peruta lainkaan, mutta asiakas ei saavu paikalle, veloitamme täyden hinnan.
Normaalien aukioloaikojen ulkopuolelle tehdyissä varauksissa suunnittelemme työvuorot näitä tilaisuuksia varten aina erikseen. Sen vuoksi varausmaksua ei palauteta kokonaan missään tilanteessa. Varauksen peruuntuessa yli 14 päivää ennen varauksen ajankohtaa varausmaksusta vähennetään 50€ ja loppusumma palautetaan. Mikäli varaus peruuntuu alle 14 päivää ennen varausajankohtaa, varausmaksusta vähennetään 100€ ja loppusumma palautetaan. Mikäli varausta ei peruta, mutta asiakas jättää tulematta, maksua ei palauteta lainkaan.
Verkkokaupasta ostetuilla käyttämättömillä kerta-, sarja- tai muilla lipuilla ei ole peruutusoikeutta (kuluttajansuojalaki luku 6, §16, kohta 11).
Peruutusehdot
Mikäli et tule varaamallesi vuorolle, on varaus peruutettava sähköpostitse käyttäen varausvahvistuksessa olevaa linkkiä. Alle 3 päivää ennen varausajankohtaa tulleista peruutuksista perimme 50€ peruutusmaksun, sairastapauksia lukuun ottamatta (lääkärin tai terveydenhoitajan todistus on toimitettava). Yksittäiset varaukset tulee perua viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua. Mikäli varaus perutaan alle vuorokauden varoitusajalla tai asiakas ei saavu paikalle, veloitamme asiakkaalta täyden hinnan.
Normaalien aukioloaikojen ulkopuolelle tehtyjen varausten perumisesta veloitamme aina vähintään 50€ (yli 14 vrk ennen tapahtuma-ajankohtaa tapahtunut peruminen), mutta mikäli varaus perutaan alle 14 vrk ennen tapahtuma-ajankohtaa, veloitamme 100€. Jos varausta ei peruta lainkaan ennen tapahtuma-ajankohtaa, veloitamme asiakkaalta täyden hinnan.
Palveluntarjoajalla on oikeus perua asiakkaan varaus, jos palvelu joudutaan vähäisen osallistujamäärän tai muun ylivoimaisen esteen vuoksi perumaan. Tällöin asiakkaalle palautetaan kauppasumma täysimääräisenä tai vaihdetaan toiseen samanarvoiseen palveluntarjoajalta löytyvään palveluun.
Verkkokaupassa myynnissä olevat palvelut noudattavat yleisiä verkkokaupan ehtojamme. Verkkokaupasta ostetuilla käyttämättömillä kerta-, sarja- tai muilla lipuilla ei ole peruutusoikeutta (kuluttajansuojalaki luku 6, §16, kohta 11)
Ikärajat
Kaikenikäiset asiakkaat ovat tervetulleita, mutta vanhemmat tai lapsen seurassa olevat aikuiset ovat vastuussa lapsesta. Alaikäiset lapset ovat aina vanhemman tai huoltajan vastuulla.
Oikeudet muutoksiin pidätetään.